dilluns, 1 de novembre del 2010

La descripció

Dimecres 27 d’octubre vam treballar la descripció a la classe de COED.
Vam fer una magnífica exposició de fotos, i després cada persona presentava la seva “obra d’art” tot explicant el que ens volia mostrar amb la fotografia i el que havia destacat de la persona.
Vaig veure-hi una varietat tan de fotografies com de descripcions.

Per la meva part, aquí podeu veure la descripció que li vaig fer a una companya de classe, la Maria Llimona. Vaig decidir fer una descripció diferent, i em vaig decantar per fer una endevinalla. Crec que va ser una idea original per sortir de les típiques descripcions.

ENDEVINA, ENDEVINALLA…
Formant piles de gent la pots trobar, també en un somni de llibertat, amb un somriure la coneixeràs i per això la recordaràs.
Els nens la fan feliç, cantant i tocant notes musicals està en el seu estat natural, amb un optimisme contagiós que et farà sentir poderós.
Simpàtica, espontània, extrovertida, sociable ella és, el seu cognom amargant és, i si encara no saps qui és llegeix-t’ho al revés:
Atenta
Natural
Optimista
Meravellosa
Intel·ligent
Lliure
Llimona

Ara podem veure la foto del moment de la meva presentació;  la meva “obra d’art” portava per títol, Et regalo un somriure.


En aquesta fotografia veiem com el públic passejava per la sala i observava les fotografies.



 Aquest enllaç ens porta a una entrada anterior que parlava de la descripció.
Valoro amb molt positivament aquesta activitat.
Per una banda ha sigut una manera de començar a perdre la vergonya per parlar en públic i per l’altre ens hem endinsat a conèixer bé a alguna persona de la classe.
Aquesta activitat penso que es podria treballar des de diverses edats, és un exercici bastant lliure, divertit i profitós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada