dijous, 25 de novembre del 2010

Recitacions i taules rodones

És fantàstic sentir aquestes poesies tan boniques cada setmana! Realment és una estona on podem gaudir d’escoltar paraules molt boniques.
Jo encara no ho he fet, em toca la setmana que bé i ja estic molt nerviosa perquè el nivell ha estat molt alt!
Alguns aspectes importants a vigilar són la gesticulació, la veu i la posició.

Seguidament hem passat a les taules rodones, avui els temes tractats han estat: La televisió educa?, Els drets dels mestres i  La ocupació dels habitatges.
La televisió educa?, ha estat el grup de la meva taula rodona i estic molt contenta de com ens ha sortit i de la participació del públic que hem tingut.
Aspectes a destacar:
-          S’ha d’estar ben documentat sobre el tema, ja que es nota qui ho portava més preparat que altres.
-          S’ha de vigilar la correcció lingüística i s’han tornat a repetir alguns “castellanismes”.
-          El públic ha participat activament.
-          Un dels moderadors menjava xiclet i crec que això no era correcte.
-          Els arguments estaven ben raonats.
I la setmana que bé la última de recitacions i taules rodones!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada