dilluns, 27 de desembre del 2010

Entrada final

S’acaba el 2010 i també l’assignatura de GITIC.
Aquesta puc dir que és l’última entrada de l’any.
El blog l’he anat portant al dia, explicant que hem anat fent a les diferents sessions i també ampliant alguns continguts.

Si he de triar tres entrades, selecciono les següents:
Aquesta per ser un petit resum del que hem anat treballant a l’assignatura.

Aquesta entrada és un mapa conceptual, amb alguns enllaços, que ens mostra sintetitzat el contingut de l’assignatura.

I finalment en aquesta vaig parlar sobre el treball del territori, concretament el meu.
També vaig incrustar la presentació. La finalitat de la selecció d’aquesta entrada és que amb aquest treball vam posar en pràctica continguts assolits dins l’assignatura.

Amb aquesta assignatura he après moltes coses, també he descobert noves eines i nous programes que no sabia que existien.
M’he adonat de la importància que tenen les noves tecnologies avui en dia i de les àmplies utilitats que podem trobar de cara a l’ensenyament dels nostres futurs alumnes.
Ara ja no farem més GITIC, però estic segura que seguiré utilitzant tot el que em après i ho recordaré per quan sigui mestra.

FELIÇ 2011!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada