dissabte, 25 de desembre del 2010

Final de COED

Ens acomiadem de l’any 2010 i de l’assignatura de COED.
Al entrar a la universitat no m’imaginava com seria aquesta nova assignatura i una vegada ha passat aquest semestre puc afirmar que m’ha aportat moltes coses.
Ha sigut una assignatura molt pràctica, gens pesada, molt dinàmica i on he après moltes coses. També vull dir que m’ha fet passar uns quants nervis i a la vegada m’ho he passat molt bé.
El temari i les activitats que hem fet m’han anat motivant dia a dia i mitjançant la pràctica he assimilat amb més facilitat els conceptes que hem de saber.
Jo vaig entrar sent una noia molt tímida i al saber els exercicis que hauríem de fer per dins vaig pensar, seré incapaç.  Una vegada fets, estic molt satisfeta de poder dir que m’han ajudat a perdre aquesta vergonya que tenia dins meu.
El blog l’he portat al dia, a les entrades he anat comentant tot el que hem anat fent a les classes. Ara bé, a l’hora de seleccionar-ne tres, em quedo amb les següents:

He seleccionat aquesta entrada principalment perquè m’agrada molt el món audiovisual i el fet d’analitzar la publicitat.
També perquè penso que és una entrada bastant completa, he posat el vídeo de l’acunci, les explicacions que tocaven i també he fet una ampliació sobre possibles activitats a fer amb els nens.

El principal motiu de la selecció de l’entrada és pel fet de ser la primera activitat que vam realitzar, la descripció. He explicat com va anar l’activitat i també he posat algunes fotografies. Alhora podem trobar un enllaç que ens porta cap a una altra entrada on també parlava de la descripció.

Aquesta entrada l’he volgut posar ja que va ser la primera que vaig fer de l’assignatura de COED. El seu títol és la Comunicació, ja que a l’aula vam treballar com és un bon comunicador. Per ampliar aquest concepte vaig buscar un vídeo que ens explica les característiques del comunicador i també vaig comentar alguns aspectes del llibre Com parlar bé en públic.

Comunicació oral, escrita i digital ha estat un espai d’aprendre, de compartir opinions, de passar-ho bé, d’escoltar i de respectar.

FELIÇ 2011!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada